ofc everything can be doneScrat wrote:So no way of letting them pop at right in the transporter?
why are you asking it exactly?
ofc everything can be doneScrat wrote:So no way of letting them pop at right in the transporter?
i see, thats really a nice strategy indeed. we'll see about it...Scrat wrote:dunno. might be fun. if you can invent epochs and upgrades while being transported, why not produce units? might be nice, imagine you put one mobile HQ into zeppelin, by the time he is at his destination he has 9 workers to accompany him, gathering resources.
or a mobile brachio camp assisted by archers?
just an idea
basically a mobile camp, which can produce dinosaurs?Triceratops wrote:I recommend a walking breeding place, transporting eggs and creating dinosaurs or other animal units.
what kind of abilities do you imagine?Triceratops wrote:but with dinosaur eggs and several abilities to use them
Agreed!!MrMorgana wrote:anyways, this gave me an idea for a new brachio mobile camp upgrade - 'hatchery' =)
leider ist es wegen einer datei, aber ein fix gibt es schon, und das scheint es zu korrigieren, bald gebe ich eine neue version austobigoku wrote:Hallo falls ich hier falsch bin dann sagt es mir bitte, aber ich habe eine Frage bezüglich dem Mirage Mod.
Kann man irgendetwas dagegen machen das er nicht alle 5-10 minute oder sogar kürzer abstürtzt?
Ich sammle nämlich gerade Paraworld Spiele um mit Kumpels mindestens zu 4rt spielen zu können. Und ich weiss jetzt schon das wenn ich mit ihnen zock und das so oft abstürtzt die gleich keinen bock mehr haben werden.
Und ich möcht gern mit ihnen den Mirage Mod zocken. Mehr als nur 52 Einheiten bauen, unednlich Resource, mehrere Titananen, Helden und anderen Einheiten zum einsatz bringen und andere Features das find ich geil.
Das Standard Modell is dagegen ja nix.^^
Also wie gesagt falls einer Rat weiss würde ich mich freuen. Hab schon probiert den Cache zu löschen bringt aber auch nix. Hab noch Windows XP weiss garnicht wies bei 7 oder 8 funtioniert.
its not that easy to give all heroes 4 abilities ^^Boristeam09 wrote:Give him all four
the 200 unit limit (or better said supply capacity) is a switchable option ;Dwafflefries777 wrote:Am I the only one that really misses the 200 unit limit?
that is actually a pretty cool idea =DAdder wrote:Call of the Wild sounds interesting. Will it free an animal unit of the enemy?